Hvad gør jeg, hvis jeg har glemt noget i et tog i Sverige, eller i et tog der kører til Sverige?

Ejendele, der er glemt på Kystbane-strækningen i Danmark, kan havne i Sverige, hvis toget fortsætter over Øresund.

Fra 1.1.2020 håndteres hittegods i Sverige af Sodexo, som har overtaget opgaven efter HGS (Hittegods Sverige).

Det betyder at der i en overgangsperiode frem til d. 31.1.2020, er mulighed for at kontakte 2 forskellige samarbejdspartnere afhængig af hvornår, du har glemt dine ejendele.

Har du glemt noget i Øresundstog i november/december 2019 skal du kontakte:

Tillvarataget ABs Kundeservice
Tlf. +46(0)722 03 20 23
Mandag - fredag kl. 11 – 17,

E-mail:
hgs.malmo@gmail.com eller hgs.goteborg@gmail.com

For yderligere information kan du læse mere på Tillvarataget AB’s hjemmeside:
www.hittegodssverige.se

 

Har du glemt noget i Øresundstog fra d. 1.1 2020 og fremefter skal du kontakte:

Sodexos Kundeservice:
Tlf. +46(0) 857884800,
Mandag – fredag kl. 12 – 17

E-mail: oresundstag@sodexo.com

For yderligere information kan du læse mere på Sodexos hjemmeside:
www.oresundstag.sodexo.se

Hjalp denne side dig?

Ja Nej Ved ikke