Hvis du er utilfreds med en kontrolafgift, skal du først klage via vores kontaktformular.
Vi kan ikke behandle nye sager telefonisk, men svarer gerne på spørgsmål, der er generelle eller relaterer til en igangværende sag.
Må jeg kontakte jer på vegne af en anden persons kontrolafgift?
Hvis du kontakter os på vegne af en person, der er fyldt 18 år, skal du vedhæfte en fuldmagt.
Ved opkald skal personen, du ringer for, kunne tilkendegive, at vi må tale med dig om sagen.
Hvis du skriver ind, skal du vedhæfte en fuldmagt.
Hvem skal jeg kontakte, hvis jeg er utilfreds med jeres afgørelse?
Kan jeg kontakte jer, hvis jeg har fået en kontrolafgift i bussen?
Nej, vi kan kun behandle kontrolafgifter, der er udstedt af DSB.
Har du modtaget en kontrolafgift i bus, metro, lokal- eller letbane, skal du henvende dig til det trafikselskab, som udstedte kontrolafgiften.
Du kan se på kontrolafgiften, hvilket selskab der har udstedt den.