Find din billet
Der kan være flere grunde til, at du ikke kan finde din billet.
Få hjælp til at finde billetten, hvis du enten har mistet den eller ikke har modtaget den.

Kig det rigtige sted
Det er ikke muligt at overføre din billet til en anden salgskanal, end den du benyttede under købet.
Du skal derfor kigge efter billetten i den salgskanal, som du købte den i.
- Har du bestilt din billet via dsb.dk, bliver billetten leveret til den e-mail, du benyttede under købet
- Har du bestilt din billet i DSB's app, bliver billetten leveret i appen under menupunktet Dine rejser
Bemærk
Har du købt din billet via rejseplanen.dk, bliver du viderestillet til DSB's app eller dsb.dk for at færdiggøre din bestilling.
Find din Print Selv-billet købt via dsb.dk
Vi sender din Print Selv-billet til den e-mail, du indtastede ved købet. Vær opmærksom på, at mailen kan være endt i dit spam- eller reklamefilter.
Hvis du ikke kan finde din Print Selv-billet, kan du fremsøge den via vores kontaktformular.
- Indtast din e-mail samt billet-, ordre- eller transaktionsnummer
- Du får mulighed for at downloade billetten som PDF-fil, som du kan printe ud eller sende til din mail
- Et screenshot af billetten er ikke gyldig

Billetter købt i betjent salg eller billetautomater
Billetter købt i betjent salg eller billetautomater fungerer som et indehaverbevis. Det er derfor ikke muligt at genfinde denne type billet, og vi anbefaler, at du passer ekstra godt på den.
Ofte stillede spørgsmål
Hvordan finder og annullerer jeg min billet, som er bestilt til afhentning i en billetautomat?
Indtast den e-mail, du benyttede ved bestillingen, samt dit udleverede bookingnummer.
Bookingnummeret fik du tilsendt via e-mail og eventuelt SMS, da du bestilte billetten på dsb.dk eller DSB Kundeservice.
Hvordan finder jeg min Print Selv-billet Udland?
Indtast den e-mailadresse, du benyttede ved bestillingen, samt bookingnummer (DNR).