Hvorfor har jeg ikke fået mit Ungdomskort?

  1. Har du betalt for dit Ungdomskort?
    Tjek at du har betalt for dit Ungdomskort. Det bliver først sat i produktion, når det er betalt.

  2. Betaling af faktura efter dens udløbsdato
    Hvis du betaler din faktura for sent, vil du modtage dit Ungdomskort hurtigst muligt efter betalingen. Du betaler stadig for hele kortets gyldighedsperioden. Du skal selv betale dine rejseudgifter indtil du modtager dit Ungdomskort.

  3. Mangler faktura
    Tjek at du har opgivet den rigtige e-mail eller postadresse på www.ungdomskort.dk

  4. Mistet faktura
    Hvis din faktura er blevet væk, så ring til vores Kundecenter på 7013 1415, mandag - fredag fra kl. 8 - 18. Tast 2-2-2.

  5. Du har betalt
    Hvis du har betalt og stadigvæk ikke modtaget kortet, så ring til vores Kundecenter inden kortets startdato på 70 13 14 15, mandag - fredag fra kl. 8 - 18. Tast 2-2-2.

Hjalp denne side dig?

Ja Nej Ved ikke