Hvorfor har jeg ikke fået mit Ungdomskort?

  • Tjek at du har betalt for dit Ungdomskort.
    Hvis du betaler via betalingskort, vil dit kort blive afvist, hvis ikke vi har mulighed for at reservere pengene – du vil blive informeret på mail eller sms om annulleringen.
    Hvis du betaler via fakturabetaling, så vil kortet først blive sat i produktion, når vi har modtaget din betaling.
  • Betaling af faktura
    Hvis du betaler din faktura for sent, vil du modtaget dit Ungdomskort hurtigst muligt efter betalingen. Du betaler stadig for hele kortets gyldighedsperiode.
    Betaler du så sent, så vi ikke har registreret betalingen inden første gyldighedsdato, vil kortet blive annulleret.
  • Mangler du faktura
    Tjek at du har opgivet den rigtige e-mail på www.mitungdomskort.dk
  • Mistet faktura
    Hvis din faktura er blevet væk, så ring til vores Kundecenter på telefon 70 13 14 15, tast 2, 2, 2 på hverdage mellem kl. 8-18.
  • Du har betalt
    Hvis du har betalt og stadigvæk ikke har modtaget kortet, så ring til vores Kundecenter inden kortets startdato på telefon 70 13 14 15, tast 2, 2, 2 på hverdage mellem kl. 8-18.
    Du skal selv betale dine rejseudgifter indtil du modtager dit Ungdomskort eller du kontakter os.

Hjalp denne side dig?

Ja Nej Ved ikke