DSB Koncernindkøb
DSB Koncernindkøb har ansvaret for indkøb på tværs i DSB. Vi varetager gennemførelse af udbud og indgåelse af kontrakter samt det operationelle indkøb (rekvirering/indkøb via DSB’s indkøbsproces) for hele DSB.
DSB Koncernindkøb understøtter forretningens indkøbsbehov gennem opnåelse af de bedst mulige kommercielle betingelser, sikrer, at gældende lovgivning og interne retningslinjer samt processer i relation til indkøb efterleves, når vi køber ind i DSB.
Indkøbsfunktionen består således af tre områder:
- Strategisk Indkøb
- Operationelt Indkøb
- System & Analyse
Værd at vide for vores leverandører
DSB's generelle krav og etiske regler (Code of Conduct)
Udbudsregler og prækvalifikation
DSB er underlagt udbudspligt og dermed de regler, der er gældende herunder i forbindelse med indkøb af vare- og tjenesteydelser samt til bygge- og anlægsopgaver.
Betalingsbetingelser og fakturering
Som leverandør skal du kende vores betalingsbetingelser og elektronisk fakturering.
How to invoice DSB
Leverandørstamdata
Som leverandør skal du oprettes korrekt i vores ERP-system.