Sådan skifter du til levering i app

  • Log ind på mitungdomskort.dk med nem id
  • Vælg fanen ”Dine ungdomskort”
  • Tryk på knappen/bjælken ”Skift betalings-og/eller leveringsform”
  • Vælg betalingskort og app levering og tryk ’næste’
  • Tilføj din mail adresse, tjek at telefonnummer er korrekt og tryk ’næste’
  • Sæt flueben i boksen: Dine eksisterende kortbestillinger vil blive blokeret indtil flowet for den nye opsætning for betalings- og leveringsform er færdiggjort. For at fortsætte flowet skal du bekræfte, at du har læst og forstået meddelelsen. Tryk 'næste'
  • Her vil systemet automatisk udfylde de resterende godkendte dage/ perioder. Tryk 'næste'
  • Tryk 'næste' ved foto
  • Godkend handelsbetingelserne og tryk 'næste'
  • Tilføj kortoplysninger
  • Når du får beskeden ”tak for din bestilling”, skal du trykke på 'Gå til hovedsiden'
  • Når du har gennemført bestillingensprocessen, skal du trykke på 'Vis kort'
  • Tjek at der står 'bestilt' ved perioderne. Hvis der står 'blokeret' skal du trykke på knappen 'aktivere eksisterende bestillinger'
  • Afslut ved at klikke på log ud oppe til højre