DSB får ny kundeambassadør

Vær opmærksom på, at indholdet på denne side kan være uaktuelt.
16. juni 2016 kl. 13:19

Camilla Bjerrum Hansen bliver fra 1. Juli 2016 ny kundeambassadør i DSB. Camilla Bjerrum Hansen kommer fra en lignende stilling i a-kassen CA, og hun har tidligere arbejdet som afdelingschef i YouSee med ansvar for kundetilfredsheden:

”Vi har fået en kundeambassadør, der kan komme ind i virksomheden og se på DSB med friske øjne, samtidig med at hun har et solidt fagligt kendskab til kundeservice  og kundeambassadørrollen. Jeg synes, at Camilla Bjerrum Hansen med sin baggrund har den helt rigtige profil og de rette kompetencer til at fortsætte og videreudvikle Kundeambassadørens rolle i DSB,” siger Flemming Jensen, administrerende direktør i DSB.

Camilla Bjerrum Hansen er 44 år og bliver DSB’s anden Kundeambassadør, der har licens til at tage udgangspunkt i kundens virkelighed i de sager, hun enten får fra direkte fra kunderne eller selv tager op:

”Kunden har ikke altid ret, men kunden har altid ret i sin oplevelse. Min fremmeste rolle er at oversætte, hvad kunderne egentlig siger – og bruge det til at skabe forandringer i organisationen eller servicen i DSB. Det er en udfordring, som jeg i den grad ser frem til ,” siger Camilla Bjerrum Hansen.

Kundeambassadøren refererer direkte til DSB’s administrerende direktør. Kundeambassadøren kan ud fra sine undersøgelser komme med anbefalinger og pege på indsatsområder for tiltag, som DSB kan gennemføre for at forbedre kundetilfredsheden.