Salgsfremstød i S-tog
Salgsfremstød i S-tog
Harry-figurer til kunderne, gratis etuier til klippekort, tv-spot med Harry og Bahnsen, annoncer i dagspressen og en massiv række markante reklamer i forskellige størrelser og formater på bl.a. 175 gule og grønne cykelbudes rygsække, på husvægge, på stilladser, busbagsider, internettet…
Alle sejl er sat til for at synliggøre den store kampagne for klippekort, som S-tog startede i går, mandag den 18. august, i hovedstadsområdet.
Primært skal kampagnen gøre kunderne opmærksomme på fordelen ved at anvende klippekort frem for billet, hvis de kun lejlighedsvis kører med S-tog.
Men samtidig kan kampagnen få nogle positive sideeffekter.
”Ved at uddele gratis etuier til klippekort, får vi færre krøllede klippekort. Krøllede kort kan være vanskelige for automaterne at stemple. Nogle gange opstår der forsinkelser, fordi lokomotivførerne venter på, at én kunde får sit genstridige kort stemplet. Færre krøllede kort kan derfor betyde færre forsinkede tog,” siger afdelingsleder Anne Bobek, Salg.
Etuierne bliver uddelt af S-togsrevisorerne i togene, mens en lille ny Harry-figur med håret ”klippet-kort” bliver uddelt af salgspersonalet på de 45 betjente stationer. Det sker med en opfordring til kunder om at købe klippekort frem for billet, hvis det er passende og mere relevant for den pågældende kunde.
S-tog uddeler 5.000 Harry-figurer og op mod 30.000 etuier.
Kampagnen varer frem til udgangen af første uge i september.