S-togskunder vilde med S-more
S-togskunder vilde med S-more
Det folierede S-more-tog er på skinnerne. DSB Over 30.000 S-togskunder har på blot 15 dage tilmeldt sig det nye fordelsprogram fra DSB S-tog: S-more. Målet var at få 20.000 medlemmer inden jul.
Hos DSB S-tog er man begejstrede for den flotte tilmelding til S-more, som også er smittet positivt af på online tilmeldingerne til abonnementsservice, der er femdoblet de seneste 15 dage.
S-togskunderne er vilde med S-more. Det er den soleklare konklusion hos DSB S-tog, der i disse dage gør status efter 15 dage med det nye S-more fordelsprogram på hylderne.
Det er især et 10-turs klippekort til S-toget, betalt af DSB S-tog, muligheden for at springe køen over i Nørreports særlige lynkø for S-more-kunder og muligheden for 15 procent rabat på Orange billetter, der har fået over 30.000 S-togskunder til at tilmelde sig S-more.
Samtidig er online tilmeldingerne til abonnementsservice femdobbelt de sidste 15 dage. Dermed er der endnu flere S-togskunder, der fremover får deres abonnementskort automatisk med posten. Det imponerende antal tilmeldinger til S-more og abonnementsservice vækker begejstring hos DSB S-tog:
»Vores oprindelige mål var at nå 20.000 tilmeldinger til S-more inden jul. Det mål, og en del mere, har vi nået på blot 2 uger. Det er virkelig flot og bekræfter os i, at vi valgte rigtigt, da vi besluttede os for at lancere et fordelsprogram, som honorerer dem, der benytter S-togene meget, blandt andet kunderne, som er tilmeldt abonnementservice,« siger Niklas Marschall, salgsdirektør i DSB S-tog og fortsætter:
»Inden vi lancerede S-more programmet, havde vi været i tæt dialog med S-togskunderne og foretaget grundige analyser af deres ønsker til et fordelsprogram. Derfor er jeg ikke overrasket over, at S-more er blevet godt modtaget, men det skal ikke være nogen hemmelighed, at over 30.000 tilmeldinger på de første 15 dage overstiger mine vildeste forventninger.«
Med deres nye guld-, sølv- eller bronzekort i hånden kan de mange S-more-medlemmer nu se frem til eksempelvis kontante rabatter på togture rundt i Danmark, rabat på rejser i DSB Rejsebureau og billigere kioskvarer i Kort & Godt på stationerne.
Kunderne bestemmer – vi læner os ikke tilbage
Selvom S-more allerede har vist sig som en kæmpe succes, så betyder det ifølge Niklas Marschall ikke, at fordelsprogrammet er færdigt med at udvikle sig. Nye fordele og tilbud til kunderne er på vej:
»Vi læner os ikke tilbage og stiller os tilfredse med den flotte mængde tilmeldinger de første 15 dage. Tværtimod. Tanken bag S-more er nemlig, at det hele tiden skal udvikle sig og tilpasses efter kundernes behov og ønsker. Dialog er et nøgleord for S-more programmet, og vores mål er at være i tæt kontakt med medlemmerne. Derfor vil der blandt andet være afstemninger hver måned, hvor medlemmerne blandt andet beslutter, hvilken begivenhed de vil køre til for vores regning,« siger Niklas Marschall.