S-more bliver kongelig

S-more bliver kongelig

Vær opmærksom på, at indholdet på denne side kan være uaktuelt.
01. april 2009 kl. 08:30

S-more lancerer nu et samarbejde med Det Kongelige Teater og med filmfestivalen i København, CPH:PIX

S-togs fordelsprogram, S-more, går nu til biddet med endnu en række eksklusive tilbud til medlemmerne, for eksempel et samarbejde med Det Kongelige Teater og med CPH.PIX, en ny filmfestival i København, om blandt andet rabat på billetter til deres forestillinger.

Forbrændt

Den 3. april har Det kongelige Teater premiere på dramaet ”Forbrændt”, som spiller frem til den 24. maj. Alle S-moremedlemmer kan i hele spilleperioden få 20 procent rabat på billetterne, og samarbejdet byder desuden på et særarrangement til S-more guldkunderne i maj måned.

Loyalitet

Det Kongelige Teater ser rigtig gode muligheder i samarbejdet med S-more.
»Først og fremmest synes vi, at DSB og hele S-morekonceptet virker superprofessionelt. Vi arbejder selv med loyalitetsprogrammer, så vi så en mulighed for at sparre professionelt omkring det loyalitetsopbyggende arbejde,« fortæller salgs- og publikumschef på Det Kongelige Teater, Mette Haslund.

I det samarbejde opstod muligheden for konkrete tilbud til S-moremedlemmerne.
»Vi er stadig i en opstartsfase, men vi skal til at kigge på næste sæson, som går i gang til august, og her vil vi snart gå ind og se på, hvilke forestillinger vi kan lave særlige tilbud på,« fortæller Mette Haslund.

DSB er et blåt stempel

CPH:PIX er en helt ny spiller på markedet, og her giver S-more blandt andet 20 procents rabat på alle 170 film. Også CPH:PIX forventer en del af samarbejdet med S-more.
»Vi er en helt ny festival med et meget lille markedsføringsbudget, så det at kunne kommunikere igennem DSB’s etablerede kanaler er en blåstempling af festivalen,« mener marketingschef Per Hedegaard.

Samtidig giver samarbejdet med S-more muligheden for at kommunikere meget mere bredt ud end ellers.
»Filmfestivaler anses tit som noget, der kun er for filmnørder, men vi har film i alle genrer fra hele verden, og jeg tror på, at samarbejdet bliver et boost for os, fordi vi kan kommunikere så bredt,« siger Per Hedegaard.

Se mere på Det Kongelige Teaters hjemmeside.
Se mere på www.cphpix.dk.

Maria Schouboe Johannessen