PeopleGroup bliver DSB’s nye reklamebureau

PeopleGroup bliver DSB’s nye reklamebureau

Vær opmærksom på, at indholdet på denne side kan være uaktuelt.
29. oktober 2012 kl. 17:23

PeopleGroup bliver i fremtiden DSB’s nye reklamebureau. Kontrakten om at blive DSB’s nye samarbejdspartner på markedskommunikationsområdet har været i EU-udbud, hvor seks bureauer har deltaget.

»Vi har valgt PeopleGroup, som har det, vi ledte efter. PeopleGroup har en god forståelse af samtlige medier, og de har været gode til at omsætte DSB’s grundfortælling til budskaber.
Og jeg vil gerne slå fast, at det vi har gjort nu, er at vælge et bureau – ikke et bestemt udtryk, så nu skal vi til at arbejde med de fremtidige kampagner. Det arbejde ligger foran os i samarbejde med PeopleGroup,« siger Gert Frost, kommerciel direktør i DSB. 

Også hos PeopleGroup er der glæde over valget. 

»Vi er meget stolte over valget, ydmyge over for opgaven og vi glæder os til at komme i gang med samarbejdet,« siger Bjarne Orfelt Spellerberg, administrerende direktør i PeopleGroup A/S. 

I udvælgelsen lagde DSB vægt på en linje med mere kundeinvolvering og øget brug af digitale medier og på at vælge et bureau, som kan hjælpe DSB videre med at udforske grundfortællingen om DSB. 

PeopleGroup afløser Bates, som DSB har haft kontrakt med i en længere årrække.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

DSB Kommunikation