Kontante fordele og rabatter til DSB's pendlere med det nye DSB+more

Kontante fordele og rabatter til DSB's pendlere med det nye DSB+more

Vær opmærksom på, at indholdet på denne side kan være uaktuelt.
20. oktober 2009 kl. 10:10

Nu kan pendlerne forny pendlerkortet hjemme i den varme stue. Og endda få rabat med i købet. Fra i morgen kan pendlerne nemlig tilmelde sig fordelsprogrammet DSB +more på internettet og dermed slippe for den travle tur ned i billetsalget. De kontante fordele er tilmed i høj grad til at få øje på. Når kunderne fornyer pendlerkortet første gang online, får de en DSB fribillet og en voucher til fri internet i toget over Storebælt. Efter 2. fornyelse på online, uden pause, er der 8 procent i rabat. Når kunderne har fornyet online i 12 måneder uden pause får de yderligere fem procent i rabat med tilbagevirkende kraft.

- +more gør det endnu mere fordelagtigt at være pendler i toget. Vores kunder tager allerede et miljøvenligt valg ved at rejse med toget, og med det nye fordelsprogram kan det næsten ikke blive nemmere og billigere at komme til og fra arbejde, siger underdirektør i DSB Salg Anne-Lise Bach Sørensen.

Udover muligheden for at forny pendlerkortet og opnå rabatter på op til 13 procent kan kunderne bl.a. bruge det nye +more til at tilmelde sig en automatisk fornyelse af pendlerkortet, til at få et nyt kort, hvis det gamle er forsvundet, og til at få særlige informationer om lige præcis deres daglige strækning.
Ved tilmelding til +more kan kunderne desuden blive tilmeldt Pendler Rejsetidsgarantien med et enkelt klik.

- Vi ved fra kundeundersøgelser, at vores pendlere kærer sig om grundproduktet. De vil hellere have, at togene kører til tiden og billigere transport end "flødeskum" i form af tilbud på biografbilletter og lignende. Vi arbejder meget målrettet på at forbedre vores procedurer, så togene overholder køreplanen. Og med +more får vores faste kunder endnu mere indflydelse på prisen på deres pendlerkort, siger Anne-Lise Bach Sørensen.

- Når kunderne tilmelder sig +more, bliver vores kendskab til dem og deres behov hele tiden bedre. Det betyder, at vi i langt højere grad kan give dem præcis de informationer, de ønsker. +more vil hele tiden udvikle sig, afhængigt af hvad det er, kunderne efterspørger, understreger Anne-Lise Bach Sørensen.

Se +mores website: www.dsb.dk/plusmore


Med venlig hilsen
DSB