Jokeren i S-togs ny reklamefilm
Jokeren i S-togs ny reklamefilm
S-tog satser på de unge. Jokeren og koncerter skal lokke flere unge til at tage S-toget
Jokeren med det mere borgerlige navn, Jesper Dahl, danner par med Harry i S-togs seneste reklamefilm. S-tog har nemlig i denne reklamefilm valgt at gå mere målrettet efter de unge, der bor i byen, og som hellere vil cykle end tage S-toget.
Ifølge salgsdirektør hos DSB S-tog, Niklas Marschall, så er Jokeren det helt rigtige valg:
»Det er en taktisk kampagne, og Jokeren henvender sig til den rigtige målgruppe, så det betyder selvfølgelig ikke et farvel til Bahnsen.Vi vil gerne gøre noget aktivt for at få fat i nye kunder, og vi arbejder meget med segmentering af vores kundebase for at kunne lave mere direkte markedsføring,« siger Niklas Marschall.
Koncert med Jokeren – kun for S-togs kunder
I den nye kampagne tager S-tog også nye markedsføringsmetoder i brug, idet S-togs kunder får mulighed for at vinde billetter til en særlig koncert med Jokeren i Lille Vega.
Der vil i denne uge blive delt flyers ud i S-toget, hvor der vil være mulighed for at deltage i konkurrencen om billetter til koncerten den 28. april. Der bliver udloddet i alt 300 billetter.
Læs om konkurrencen her
Ny mulighed
Jokeren er også godt tilfreds med samarbejdet med S-tog, som giver mulighed for at skabe opmærksomhed om hans nye plade.
»Det er jo en hel ny måde for kunstnere at promovere deres musik på. Normalt bruger du et nummer, der har været et hit, i reklamen. Her gør vi det omvendt. Vi tager et helt nyt nummer og prøver at gøre det til et hit,« siger Jokeren.
Han er ikke bange for at blive for kommerciel:
»Jeg har som udgangspunkt ikke noget imod at reklamere, hvis det er en sag, som jeg støtter, som fx kollektiv trafik,« siger Jokeren.
Singlen, ”Yes Sir”, hvor Jokeren rapper sammen med Harry kan købes i alle Kort & Godt-butikker og koster 29,50 kr.