Film om Den Store Sammenhæng på TV

Film om Den Store Sammenhæng på TV

Vær opmærksom på, at indholdet på denne side kan være uaktuelt.
05. november 2012 kl. 15:59

Fra i aften bliver den første film om Den Store Sammenhæng vist på landsdækkende TV.

Filmen tager udgangspunkt i DSB’s nye grundfortælling, Den Store Sammenhæng, og DSB’s vigtigste værdi, Pålidelighed.

Aftenens TV-spot bliver vist i en kort udgave på 30 sekunder og handler om DSB’s rolle med at skabe sammenhæng i Danmark – blandt andet ved at sammenligne DSB med en symaskine eller et kæmpe puslespil på  43.000 kvadratkilometer.

Filmen og annoncerne er skabt for at vise både kolleger, kunder og hele den danske befolkning, at DSB skaber sammenhæng i Danmark – og at DSB skal skabe sammenhæng mellem alt fra indtægter til udgifter, løfter til leverancer og Mormor og Viktor.

Den nye film er markant anderledes end tidligere film om DSB – og det er fuldt bevidst, siger kommunikationsdirektør Jakob Høyer:

”Tidligere har film skulle sælge billetter eller skabe opmærksomhed om nye produkter i DSB. Denne her film skal helt ind i kernen af DSB og fortælle om hvorfor DSB er til. Det er et vigtigt og særligt budskab, som kræver en særlig film,” siger han.

Annoncerne og filmen skal bidrage til at genskabe danskernes tillid til DSB og dermed skabe større tillid og stolthed over DSB – både blandt kolleger og kunder.