Digitalt DSB-magasin viser vej
Digitalt DSB-magasin viser vej
Et nyt kundemagasin på nettet guider DSB's kunder til gode oplevelser og tilbud. Artiklerne i det nye digitale magasin, Byens Puls, bindes sammen med f.eks. lyd, film og gode tilbud.
Med det nye magasin går DSB skridtet videre og giver kunderne information både via tekst, lyd, billeder og film.
»Magasinet tilbyder en hel palet af muligheder. Vores kunder kan sidde derhjemme og få inspiration med de forskellige artikler, som de kan dykke ned i via f.eks. lydbidder, film og gode tilbud. Fortæller vi om en ny film, kan man selvfølgelig klikke sig videre til filmtraileren og igen videre til at købe billet,« fortæller salgsdirektør i DSB S-tog, Niklas Marschall.
Service til kunderne
Magasinets vigtigste formål er at binde rejsen sammen for kunderne ved at fortælle om oplevelser, koncerter, biografpremierer, gode restauranter osv.
»I DSB skal vi ikke længere kun bringe folk fra A til B. Det er jo helt naturligt, at vi skal guide vores kunder til de gode oplevelser. Hvad sker der lige nu, hvordan kommer jeg derhen, og hvor køber jeg min billet? Alt det kan kunden få svar på med få klik i magasinet, og oplevelserne fortsætter i toget. Man kan f.eks. læse om en lækker ret i magasinet, og i toget kan man så få opskriften,« fortæller Niklas Marschall.
Sendes til faste kunder
S-tog og DSB har sammen med Netpublications udviklet magasinet, som hver måned bliver sendt til medlemmerne af S-more og Wild Card og faste kunder hos DSB Rejsebureau.
»Ligesom fordelsprogrammerne S-more og Wild Card tilbyder også magasinet noget mere til de faste loyale kunder. Sammen med DSB Rejsebureau tilbyder S-more og Wild Card netop oplevelser og tilbud, som rækker ud over transport, og her er magasinet en uvurderlig platform til at give vores kunder lige det ekstra, f.eks. i form af gode tilbud. Og så er vores håb da, at læserne sender magasinet videre til venner og familie,« fortæller Niklas Marschall.
Find det digitale magasin, Byens Puls, her.