Byens Puls i nyt design
Byens Puls i nyt design
I dag udkommer S-togs kundeblad, Byens Puls, med helt nyt design og indhold. Nyt koncept skal holde på de unge.
Med et nyt Byens Puls, der er skarpere, har mere kant og mere indhold om, hvad der sker i byen, håber S-tog på at få de unge i tale. De unge er nemlig den kundegruppe, der først falder fra, da de ofte tager cyklen eller køber bil, når de etablerer sig med familie.
Oplevelser i København
Nye og gamle læsere af Byens Puls kan forvente et blad med flere sider og et mere magasinagtigt format, og på indholdssiden kommer det til at handle om de unge københavneres liv med mere ”gå-i-byen”-stof og kalender med månedens bedste bud på oplevelser.
»Trods flere sider vil det dog stadig være det korte format med de hurtige historier og overblik, da det passer godt til en S-togstur, og da det langtfra er meningen, at vi skal lave et nyt Ud & Se, som jo er et fantastisk blad og det mest læste i København. Vi vil holde os til at være den frække lillesøster!« siger Carina Liesk, redaktør på Byens Puls.
Der vil dog også være stof om S-tog at finde i bladet, da læserundersøgelser, som Byens Puls har lavet, viser, at de unge faktisk godt gider læse om S-tog, så længe det er vinklet til dem.
Mere kunst
»Vi er kommet i rigtig godt selskab med unge forfattere og kunstnere, der sætter deres præg på bladet og gør bladet til et relevant og inspirerende københavnerblad til de unge,« siger Carina Liesk.
Forsiden vil hver gang prydes af en ny ung kunstners værk, og forfatteren og tidligere danmarksmester i poetry slam, Frank Langmack, vil hver måned skrive klummen. Desuden bidrager musikbladet Soundvenue med livsstilsstof, musik og konkurrencer.
Augustnummeret af Byens Puls er ude i S-togene nu og vil desuden blive uddelt den 8. august på Hovedbanen, Nørreport, Valby, Lyngby og Hellerup Stationer samt til musikfestivalen Strøm den 15. og 16. august i Enghaveparken.
Ellers udkommer Byens Puls i midten af hver måned og kan findes i første og sidste vogn i S-toget samt læses på nettet.