Der er dagligt fem afgange i hver retning mellem København H og Hamburg og op til otte i højsæsonerne, sommerperioden og jul.
IC1-togene kører på de fleste afgange, men på enkelte afgange rejser man med IC3-tog i stedet.
Der er nu åbnet for salg af flere pladser i togene mellem Danmark og Hamburg i de kommende måneder. Pladserne ligger nu klar fra 17. juni og frem til efteråret.
De mest populære afgange er tæt på udsolgt, så det er en god idé at købe dine billetter hurtigst muligt.
Der er to daglige afgange i uge 30, som først åbner for salg senere i juni. Det er en morgen-afgang fra Hamburg omkring kl. 7 og en eftermiddags-afgang fra København H kl. 15:40, der kan søges frem, men ikke købes endnu. Vi forventer, de bliver åbnet senest i uge 29.
Rejser du til eller fra Hamburg med DSB fra 17. juni, vil du opleve, at det er de tyske IC1-vogne, der kører på strækningen mellem København H og Hamburg i dagtimerne. Der kan være ændringer til togtypen i uge 30 på grund af sporarbejde.
Der er dagligt fem afgange i hver retning mellem København H og Hamburg og op til otte i højsæsonerne, sommerperioden og jul.
IC1-togene kører på de fleste afgange, men på enkelte afgange rejser man med IC3-tog i stedet.
DSB Kaffe Ekspressen vil være med på strækningen mellem København H og Padborg – begge veje. Mellem Padborg og Hamburg er det ikke muligt at købe forplejning.
Kaffe Ekspressen er DSB 7-Eleven-medarbejdere, der går gennem toget og sælger kaffe, te og kakao samt snacks på udvalgte afgange. Læs mere om Kaffe Ekspressen.
For kunder på 1’ klasse vil der være forplejning i IC1-togene på strækningen mellem København H og Padborg – begge veje.
Efter afgang vil togpersonalet tilbyde en færdigpakket pose med 30 cl kildevand, et stykke knækbrød, en chokolade/snack samt en vådserviet.
DSB Kaffe Ekspressen tilbyder desuden fri kaffe mod fremvisning af din DSB 1’ billet.
På 1’ klasse sidder man i 6 personers kupéer.
Der er desværre ikke wifi i IC1-vognene.
Vi anbefaler, at man oplader elektronisk udstyr hjemmefra eller medbringer powerbank, da der stor forskel på mængden af strømstik i IC-vognene. I nogle er der kun få eller ingen strømstik, mens andre har strømstik ved hver anden plads.