Guides til DSB Erhverv
Nedenfor finder du guides på alle de spørgsmål, du måtte støde på som kunde hos DSB Erhverv.
Disse guides udvikler sig hele tiden og har du spørgsmål som du ikke finder svar på her, så ring til os på 70 13 14 16.
Rigtig god fornøjelse hos DSB Erhverv.
Generelle guides til brug af DSB Erhvervs løsninger
-
1
For at få den bedste oplevelse og det fulde udbytte af DSB Erhvervsportalen, anbefaler vi, at du benytter Chrome, Microsoft Edge eller Firefox.
DSB Erhvervsportalen fungerer ikke når du benytter Internet Explorer eller Safari.
-
1
Klik på dette link www.dsb.dk/erhverv
Klik på ’Log ind’ og herefter ’Log ind - Erhverv'.
Eller klik på dette link Log in på Erhvervsportalen
2
Få virksomhedens fælles login oplyst af organisationsadministrator og indtast dette.
3
Indtast din mailadresse, navn og klik ‘Opret nyt login'.
Erhvervsportalen sender en mail til den indtastede mailadresse.
4
Klik på ‘link’ i mailen.
5
Vælg et personligt kodeord.
Klik på 'Opret adgangskode'.
Login efterfølgende med din e-mail adresse og kodeord.
6
Klik på ’Organisation’.
Klik derefter på ’Medarbejdere’.
Klik på brugeren du ønsker at redigere
7
Udfyld relevante felter*.
Klik på ’Gem oplysninger’, når de relevante felter er udfyldt.
*Hvis du kun skal købe togbilletter: udfyld e-mail, fornavn og efternavn.
*Hvis du skal bestille Erhvervskort (bruttolønsordning i DOT) og/eller Virksomhedskort: udfyld alle informationerne. Bemærk: Erhvervskort og Virksomhedskort kan ikke bestilles medmindre alle informationer er udfyldt.
8
Administrator modtager en mail på din oprettelse og tildeler dig rettighed til de produkter, det er tilladt at bestille, en rolle samt afdeling.
Du modtager en bekræftelse på mail, når dette er gjort.
-
1
Hvis det er første gang du logger ind, så tjek guiden ’Sådan logger du ind første gang med fælles login’.
2
Klik på ’Erhvervskort’.
3
Udfyld medarbejderens email
4
Udfyld bestillingsformularen.
- Ved 'Zoner' indtast kun 1 zone i hvert felt (der kan bestilles mellem 2-8 zoner).
- Vælg hvilken 'Klasse' kortet skal være (Standard eller DSB 1').
- Udfyld - ved feltet 'Startdato' - hvornår kortet skal være gyldigt fra.
- Ved 'Levering', vælg her leveringsmetoden 'DotApp'.
- Ved 'Fakturaenhed', vælg om Erhvervskortet skal faktureres til 'Hovedorganisation' eller an fakturerbar underafdeling.
- Ved 'Periode', vælg 12 måneder.
- Tag stilling til, om du primært har anvendt offentlig transport til og fra arbejde de seneste 6 måneder.
- Tag stilling til og Erhvervskortet også skal være gyldigt i Metro eller ej.
- Sæt hak i ’Accepter vilkår’, såfremt du er enig.
- Klik til sidst på den røde knap ’Bestil’.
5
Du modtager en bekræftelse på din bestilling på mail.
Du modtager dit Erhvervskort i DOT Billetter app d. 1. i måneden, som dit kort er gyldigt fra.
-
I forbindelse med en sikkerhedsforbedring er det påkrævet at angive og bekræfte mobilnummer når du benytter din DSB profil i DSB's app. Det indebærer, at hver profil skal have et unikt mobilnummer tilknyttet.
Men bare rolig, du kan fortsat købe billetter i DSB's app til både rejser i arbejdstiden og privat. Vi anbefaler, at du logger ud og ind af din DSB profil i DSB's app, for at foretage opdateringen.
Nedenfor finder du vejledning om, hvordan det påvirker dig.
Når du har både en arbejdsmobil og en privatmobil, kan du have to DSB profiler i din DSB's app; én profil til køb af rejser i arbejdstiden, og én profil til køb af private rejser.
Oplys dette på din profil til køb af rejser i arbejdstiden:
- Arbejdsmailadresse, som giver mulighed for at kunne betale billetter med faktura i DSB's app.
- Arbejdsmobilnummer
Oplys dette på din på profil til køb af private rejser:
- Privat mailadresse
- Private mobilnummer
Hvis du har brug for hjælp, kan du kontakte DSB Kundecenter på telefon 70 13 14 15.
Når du kun har en privat mobil, kan du fremover have én DSB profil i din DSB's app.
Men bare rolig, du kan fortsat købe billetter i DSB's app til både rejser i arbejdstiden og privat.
- Arbejdsmailadresse, som giver mulighed for at kunne betale billetter med faktura i DSB's app
- Privat mobilnummer
Vælg betalingsmiddel ved køb af billetter i DSB's app:
- Betal med faktura ved køb af rejser i arbejdstiden
- Betal med betalingskort eller MobilePay ved køb af private rejser
Hvis du ikke ønsker at købe rejser i arbejdstiden og private rejser på samme DSB profil i din DSB's app kan du anvende DSB Erhverv dsb.dk til køb af rejser i arbejdstiden.
Kan du ikke huske dit kodeord aktiverer du blot ”glemt kodeord”Hvis du har brug for hjælp, kan du kontakte DSB Kundecenter på telefon 70 13 14 15.
Når du kun har en arbejdsmobil, kan du fremover have én DSB profil i din DSB's app.
Men bare rolig, du kan fortsat købe billetter i DSB's app til både rejser i arbejdstiden og privat.Oplys dette på din profil:
- Arbejdsmailadresse, som giver mulighed for at kunne betale billetter med faktura i DSB's app
- Arbejdsmobilnummer
Vælg betalingsmiddel ved køb af billetter i DSB's app:
- Betal med faktura ved køb af rejser i arbejdstiden
- Betal med betalingskort eller MobilePay ved køb af private rejser
Hvis du ikke ønsker at købe rejser i arbejdstiden og private rejser på samme DSB profil i din DSB's app kan du anvende DSB Erhverv på dsb.dk til køb af rejser i arbejdstiden.
Kan du ikke huske dit kodeord aktiverer du blot ”glemt kodeord”Hvis du har brug for hjælp, kan du kontakte DSB Kundecenter på telefon 70 13 14 15.
-
1
Jeg kan ikke logge ind på min profil, fordi mobilnummeret allerede er i brug
Vores system tjekker, om et mobilnummer allerede er i brug på en anden profil. Kontakt DSB Kundeservice på 70 13 14 15, så kan de hjælpe dig.
2
Jeg kan ikke opdatere mailadressen på min profil, fordi mailadressen allerede er i brug
Vores system tjekker, om en mailadresse allerede er i brug på en anden profil. Kontakt DSB Kundeservice på 70 13 14 15, så kan de hjælpe dig.
3
Jeg har billetter til fremtidige rejser på min profil, som jeg ikke kan få adgang til
Kontakt DSB Kundeservice på 70 13 14 15, så kan de hjælpe dig.
-
1
Klik på ’Indstillinger’.
2
Indtast din aktuelle adgangskode i ’Nuværende adgangskode’.
Indtast din nye adgangskode og indtast den igen i ’Bekræft ny adgangskode’.
-
1
Klik på 'Kontakt'
2
Klik på ’Klik her for at fortsætte (åbner i nyt vindue)’
3
Klik på den kategori henvendelsen drejer sig om og udfyld relevante felter
-
1
Du skal være logget ind for at kunne fortage et køb
Når du er oprettet i DSB appen med samme e-mail som i DSB Erhvervsportalen (Typisk din arbejds mail) så kan du begynde at købe billetter og pladser på faktura og kreditkort.
Klik på ’Start’
Indtast destination og afgang under ”Planlæg og køb”
Tryk ”Find Rejse”
2
Vælg rejsetidspunkt og klik på rejsen
3
Vælg billettype og klik på ’Gå til valg af plads’
4
Vælg Plads hvis ønsket *Bemærk det koster ekstra*
- Hvis du ikke ønsker plads, trykker du bare på ”Gå til bekræft”
5
Vælg her *Virksomhedens navn* og indtast besked
Tryk derefter på ”Gå til betaling”
6
Klik på ’Accepter betingelser’ og derefter ’Gå til betaling’
7
Klik på pilen til højre i boksen
8
Vælg her ønsket betalings mulighed
- Er det første gang du skal betale med kort, skal du vælge betalingskort
- Har du betalt med kort før, for man muligheden for at vælge det igen.
- Hvis du vælger faktura, bliver oplysningerne automatisk udfyldt. Du skal blot dobbeltjekke, at det er de rigtige oplysninger, og derefter betale.
9
Første gangs betaling med kort
Udfyld kortnummer, udløbsdato og kontrolcifre (Vælg her gem kort, hvis du skal bruge kortet igen)
Tryk betal når alle felterne er udfyldt
10
Swipe nu ”betal” knappen til højre for at betale
-
1
Klik på 'Profil' i DSB's app.
2
Klik på 'Log ind / Opret'
3
Klik på forsæt for at tillade DSB appen at åbne en websted
4
Klik på Opret profil
5
Indtast 'email' og 'kodeord'. Klik derefter på 'næste'
6
Indtast dit fornavn og efternavn
Vælg din fødselsdag.
For at ændre årstal, klik på årstallet fx. '2006'.
7
Indtast dit mobil nummer. Dette nummer kan kun bruges én gang.
8
Indtast koden du modtager på en SMS og tryk så på bekræft
9
For at modtage point når du rejser med DSB skal du 'accepter pointvilkår'
Læs mere om Point.
OBS: du modtager ikke point ved betaling med faktura
10
For at modtage point når du rejser med DSB skal du trykke på 'accepter'
Læs mere om Point.
OBS: du modtager ikke point ved betaling med faktura
-
1
Åben DSB's app.
Klik på ’Billetter’.
2
Klik på billetten.
Når billetten er åbnet, klik nederst på ’Tilbagebetal’.
3
Swipe til højre ved ’Tilbagebetal’.
4
Nu er billetten tilbagebetal.
En kvittering vil blive sendt på mail.
-
1
I top menupunkterne, tryk på "bestil"
Du får nu mulighed for at udfylde ønskede rejse.
Indsat fra og til, rejsedag, antal og om du ønsker pladsbillet
2
Klik på den ønskede rejse
Det er også muligt at tilføje en hjemrejse, det gør man nederst på siden. (Under muligheder i udrejse)
3
Vælg nu hvilken billet du ønsker, tryk derefter på forsæt ude til højre
4
Udfyld nu med relevant information.
- Arbejdsmail
- Bemærkninger til ordre (skal ikke udfyldes)
-Vælg print selv ID til toget
Accepter købs- og handelsbetingelser
Tryk forsæt ude til højre.
5
Vælg nu betalingsmetode.
Hvis det er første gang, du skal betale med betalingskort, bliver du bedt om at indtaste dine kortoplysninger.
Hvis du har købt før, vil der være en dropdown-menu i feltet "Betalingskort/MobilePay", hvor du kan vælge et tidligere brugt betalingskort
6
Udfyld betalingskort oplysninger og tryk betal
7
Ved køb med fakturabetaling
Tjek at automatiske indtastede oplysninger er korrekt og tryk der efter ”Bekræft og køb”
8
Oversigt over kvittering.
Billet og kvittering modtages på mail.
-
1
Gå ind på www.dsb.dk/netbutik/refundering
Indtast den e-mailadresse, som blev brugt til køb af billet.
2
Klik på ’Ordrenr.’ og vælg at indtaste ordrenr., billetnr., bookingnr., eller transaktionsnr..
3
Ordrenr., billetnr., bookingnr., eller transaktionsnr. kan ses i billet kvittering sendt af DSB Netbutik på mail.
4
Indtast ordrenr., billetnr., bookingnr., eller transaktionsnr.
Klik på ’Find mine billetter’.
5
Oversigt over billet/billetter.
Klik på ’Refunder billet’.
6
Indtast alle personoplysninger.
Sæt hak i ’Jeg accepterer DSB’s betingelser for tilbagebetaling af billetter’.
Klik på ’Refunder’.
7
Nu er billetten refunderet.
En kvittering vil blive sendt på mail.
-
1
For at benytte Check ind, skal det først sættes op.
Tryk på start/vær på forsiden af appen
Tryk på ”Indstil for at checke ind”
2
Tillad brug af ”Lokalitet”
Tillad ”bevægelse/Brug af motion fitness”
Og vælg hvilken form for notifikation du ønsker i forhold til ”hjælp med at check ud”
Slut med at trykke ”Afslut”
3
Når du skal bruge Check ind, skal du være i nærheden af en rejsemulighed, såsom et busstoppested, en togstation eller en metrostation. Ikonerne bliver kun vist, hvis du er tæt på.
Vælg nu ønsket afgangsmulighed under ”Check ind nu” på forsiden (Start i menupunktet)
4
Tryk på ønsket rejse
5
Tryk her på ”Rejseformål”
6
Vælg her ”Virksomhedens navn”
7
Swipe ”Check ind” pilen til højre
8
Hvis du skifter transportmiddel undervejs, såsom bus, tog eller metro, skal du angive det under rejsen ved at trykke på "+" i den markerede cirkel på billedet.
9
Du er nu checket ind
For at checke ud, swipe ”firkanten” til højre
10
Kvittering på rejsen
Guides til organisationsadministrator
-
1
Den første, der logger ind med de informationer, som DSB Erhverv har sendt på mail, bliver automatisk organisationsadministrator.
Klik på dette link www.dsb.dk/erhverv
Klik på ’Log ind’ og herefter ’Log ind - Erhverv'.
2
Indtast de informationer, som DSB Erhverv har sendt på mail.
3
Indtast mailadresse og klik ‘Opret nyt login'.
Erhvervsportalen sender en mail til den indtastede mailadresse.
4
Klik på ‘link’ i mailen.
5
Vælg et personligt kodeord.
Klik på 'Opret adgangskode'.
6
Login efterfølgende med mail adresse og kodeord.
Klik på 'Organisation', og derefter klik på mailadresse og indtast fornavn og efternavn.
-
1
Hvis det er første gang du logger ind, så tjek guiden ’Sådan logger du ind første gang’.
2
Klik på ’Aftaler’
3
Klik på ’DSB Erhverv’
4
Klik på ’Underskriv kontrakt’
5
Du modtager en bekræftelsesmail af godkendelse af DSB’s generelle erhvervsvilkår. Efter godkendelse af aftalen er kontoen aktiv efter ca. 1-2 hverdage.
-
1
En organisationsadministrator kan se aftalerne på tværs af CVR-nummeret i virksomheden.
Klik på ’Aftaler’.
2
Oversigt over DSB-aftaler med DSB Erhverv.
Aftale for Erhvervskort, Togbillet eller Rejsekort Erhverv vil blive vist under 'Aftaletyper'.
Klik på 'Hent pdf' for at læse nærmere om aftalen.
-
1
Det er kun en organisationsadministrator, der kan tilføje en afdeling.
Klik på ’Organisation’, ’Afdeling’ og derefter på ’Tilføj’.
2
Indtast et afdelingsnavn og klik på ’Tilføj oplysninger’.
3
Find den nyoprettet afdeling i blandt listen og klik på afdelingen.
4
Udfyld afdelingens adresse, post nummer, by og afdelings ean-nummer.
Rejsekort - konti kan endnu ikke benyttes. På et senere tidspunkt vil det være muligt at tilknytte Rejsekort
Klik på ’Anmod om Sap nummer’.
5
DSB Erhverv modtager en anmodning om tilføjelsen af afdelingen.
Når DSB Erhverv har godkendt denne, modtager organisationsadministrator en mail om godkendelsen.
Organisationsadministrator kan nu oprette medarbejdere til afdelingen.
-
1
Klik på ‘Organisation’, og derefter på ‘Tilføj’. 2
Udfyld relevante felter* på den pågældende medarbejder samt hvilken rolle og afdeling ** medarbejderen skal have.
*Hvis medarbejderen kun skal købe togbilletter: udfyld e-mail, fornavn og efternavn.
*Hvis medarbejderen skal bestille Erhvervskort (bruttolønsordning i DOT) og/eller Virksomhedskort: udfyld alle informationerne. Bemærk: Erhvervskort og Virksomhedskort kan ikke bestilles medmindre alle informationer er udfyldt.
**Organisationsadministrator kan tilføje afdelingsadministrator og medarbejdere (Almindelige brugere).
3
Sæt flueben i de produkter, det er tilladt at bestille.
Klik på ’Tilføj oplysninger’, når de relevante felter er udfyldt..
4
Medarbejderen er nu tilføjet og vil modtage en bekræftelsesmail.
-
1
Klik på 'Organisation'
2
Klik på ’Tilføj flere medarbejdere’
3
Klik på 'Upload fil'
4
Inden du oploader din fil, skal du huske at gemme Excel filen som CSV-fil (semikolonsepareret)
5
Vælg din CSV-fil og klik på 'Åbent'.
6
Medarbejderne er nu tilføjet.
HUSK: De næste punkter er vigtige, ellers kan medarbejderne ikke købe produkter
7
Find den pågældende medarbejder og klik på medarbejderen.
8
Udfyld relevante felter* på den pågældende medarbejder samt hvilken rolle og afdeling** medarbejderen skal have.
Sæt flueben i de produkter, det er tilladt at bestille.
Klik på ’Tilføj oplysninger’, når de relevante felter er udfyldt.
*Hvis medarbejderen kun skal købe togbilletter: udfyld e-mail, fornavn og efternavn.
*Hvis medarbejderen skal bestille Erhvervskort (bruttolønsordning i DOT) og/eller Virksomhedskort: udfyld alle informationerne. Bemærk: Erhvervskort og Virksomhedskort kan ikke bestilles medmindre alle informationer er udfyldt.
**Afdelingsadministrator kan kun tilføje medarbejdere (Almindelig brugere) til egen afdeling.
9
Informationer om den pågældende medarbejder er nu gemt. Medarbejderen vil modtage en bekræftelsesmail.
-
1
Klik på ‘Organisation’ 2
Find den pågældende medarbejder og klik på medarbejderen.
3
Fjern hakket fra 'Aktiv'.
Klik på 'Gem oplysninger'.
Klik på 'Slet'.
Medarbejderen er nu slettet.
-
1
Klik på 'Organisation'.
2
Find den pågældende medarbejder og klik på medarbejderen.
3
Klik på 'Lås bruger op'.
Klik på 'Gem oplysninger'
4
Medarbejderen er nu låst op og vil modtage en mail med ændringen.
-
1
En organisationsadministrator kan følge Rejsekort Erhverv forbruget på tværs af CVR-nummeret i virksomheden.
Klik på ’Forbrug’.
2
Klik på ’Rejsekort Erhverv’.
3
Oversigt over de enkelte rejser.
Ved ’Fra’ og ’Til’ er der mulighed for at ændre dato.
Mulighed for at klikke på måned eller årstal og få vist valgmulighederne.
4
Der kan klikkes på hver enkel kategori i den grå bjælke fx ’Rejsedato’, og få vist dato enten faldende eller stigende.
Klik på ’Eksportere’ for at åbne data i et Excel ark.
5
Oversigt over Rejsekort Erhverv forbruget i Excel ark.
Mulighed for at filtrere i data i hver kategori ved at klikke på 'filteringsfeltet'.
-
1
En organisationsadministrator kan følge Erhvervskort forbruget på tværs af CVR-nummeret i virksomheden.
Klik på ’Forbrug’.
2
Klik på ’Erhvervskort’.
3
Oversigt over de enkelte kort.
Ved ’Fra’ og ’Til’ er der mulighed for at ændre dato.
Mulighed for at klikke på måned eller årstal og få vist valgmulighederne.
4
Der kan klikkes på hver enkel kategori i den grå bjælke fx ’Navn’, og få vist dato enten faldende eller stigende.
Klik på ’Eksportere’ for at åbne data i et Excel ark.
5
Oversigt over Erhvervskort forbruget i Excel ark.
Mulighed for at filtrere i data i hver kategori ved at klikke på 'filteringsfeltet'.
-
1
En organisationsadministrator kan følge forbruget af togbilletter på tværs af CVR-nummeret i virksomheden.
En afdelingsadministrator kan følge forbruget af togbilletter på sin egen afdeling.
Klik på ’Forbrug’.
2
Tryk på ’Billetter’
Oversigt over de enkelte billetter.
3
Ved ’Fra’ og ’Til’ er der mulighed for at ændre dato.
Mulighed for at klikke på måned eller årstal og få vist valgmulighederne.
Der kan klikkes på hver enkel kategori i den grå bjælke fx ’Købsdato’, og få vist dato enten faldende eller stigende.
Klik på ’Eksportere’ for at åbne data i et Excel ark.
4
Oversigt over forbruget af togbilletter i Excel ark.
Mulighed for at filtrere i data i hver kategori ved at klikke på 'filteringsfeltet'.
-
1
En organisationsadministrator kan følge økonomien af Rejsekort Erhverv på tværs af CVR-nummeret i virksomheden.
En afdelingsadministrator kan følge økonomien af Rejsekort Erhverv på sin egen afdeling.
Klik på ’Økonomi’.
2
Oversigt over de enkelte faktureringer, optankninger og betalinger for individuelle kort knyttet til de forskellige kundenumre.
Ved ’Fra’ og ’Til’ er der mulighed for at ændre dato.
Mulighed for at klikke på måned eller årstal og få vist valgmulighederne.
3
Der kan klikkes på hver enkel kategori i den grå bjælke fx ’Konto’ og få vist dato enten faldende eller stigende.
Klik på ’Eksportere’ for at åbne data i et Excel ark.
4
Oversigt over økonomi af Rejsekort Erhverv i Excel ark.
Mulighed for at filtrere i data i hver kategori ved at klikke på 'filteringsfeltet'.
Guides til afdelingsadministrator
-
1
Klik på ‘Organisation’, og derefter på ‘Tilføj’. 2
Udfyld relevante felter* på den pågældende medarbejder samt hvilken rolle og afdeling** medarbejderen skal have.
Sæt flueben i de produkter, det er tilladt at bestille.
Klik på ’Tilføj oplysninger’, når de relevante felter er udfyldt..
*Hvis medarbejderen kun skal købe togbilletter: udfyld e-mail, fornavn og efternavn.
*Hvis medarbejderen skal bestille Erhvervskort (bruttolønsordning i DOT) og/eller Virksomhedskort: udfyld alle informationerne. Bemærk: Erhvervskort og Virksomhedskort kan ikke bestilles medmindre alle informationer er udfyldt.
**Afdelingsadministrator kan kun tilføje medarbejdere (Almindelig brugere) til egen afdeling.
3
Medarbejderen er nu tilføjet og vil modtage en bekræftelsesmail.
-
1
Klik på ‘Organisation’ 2
Find den pågældende medarbejder og klik på medarbejderen.
3
Fjern hakket fra 'Aktiv'.
Klik på 'Gem oplysninger'.
Klik på 'Slet'.
Medarbejderen er nu slettet.
-
1
Klik på 'Organisation'.
2
Find den pågældende medarbejder og klik på medarbejderen.
3
Klik på 'Lås bruger op'.
Klik på 'Gem oplysninger'
4
Medarbejderen er nu låst op og vil modtage en mail med ændringen.
-
1
En organisationsadministrator kan følge Rejsekort Erhverv forbruget på tværs af CVR-nummeret i virksomheden.
Klik på ’Forbrug’.
2
Klik på ’Rejsekort Erhverv’.
3
Oversigt over de enkelte rejser.
Ved ’Fra’ og ’Til’ er der mulighed for at ændre dato.
Mulighed for at klikke på måned eller årstal og få vist valgmulighederne.
4
Der kan klikkes på hver enkel kategori i den grå bjælke fx ’Rejsedato’, og få vist dato enten faldende eller stigende.
Klik på ’Eksportere’ for at åbne data i et Excel ark.
5
Oversigt over Rejsekort Erhverv forbruget i Excel ark.
Mulighed for at filtrere i data i hver kategori ved at klikke på 'filteringsfeltet'.
-
1
En organisationsadministrator kan følge forbruget af togbilletter på tværs af CVR-nummeret i virksomheden.
En afdelingsadministrator kan følge forbruget af togbilletter på sin egen afdeling.
Klik på ’Forbrug’.
2
Oversigt over de enkelte billetter.
Ved ’Fra’ og ’Til’ er der mulighed for at ændre dato.
Mulighed for at klikke på måned eller årstal og få vist valgmulighederne.
3
Der kan klikkes på hver enkel kategori i den grå bjælke fx ’Købsdato’, og få vist dato enten faldende eller stigende.
Klik på ’Eksportere’ for at åbne data i et Excel ark.
4
Oversigt over forbruget af togbilletter i Excel ark.
Mulighed for at filtrere i data i hver kategori ved at klikke på 'filteringsfeltet'.
Generel introduktion til video guides
I nedenstående videoer forsøger vi at forklare, hvordan man gebærder sig som erhvervskunde hos DSB. Man kan ovenfor de forskellige videoer se, hvad den pågældende video handler om. Neden under hver video, finder man samme video - bare med engelske undertekster.
ATTENTION! Beneath every video you'll find a version of the same video with English subtitles
Generel introduktion til Erhvervsportalen
I denne video forklarer vi kort om vores Erhvervsportal og hvordan du bruger den.
Hyppigst stillede spørgsmål fra administratorerne
I denne video forklarer vi kort om, hvordan du som administrator styrer, håndterer og adminstrerer virksomhedens medarbejdere ift. køb af billetter mv.
Hvad er et Erhvervskort?
I denne video forklarer vi om, hvad et Erhvervskort egentlig er og hvad du kan bruge det til.
Sådan bestiller du og bruger et Erhvervskort
I denne video forklarer vi om, hvordan du bestiller et Erhvervskort og hvordan du efterfølgende kan bruge det.
Hvordan administrerer man Erhvervskort som administrator?
Find video på både dansk og engelsk
English version below