Sådan tilføjer du flere medarbejder på én gang

 

1

 

Klik på 'Organisation'

 

Erhverv

 

2

 

Klik på ’Tilføj flere medarbejdere’

 

Erhverv

 

3

 

Klik på 'Upload fil'

 

Erhverv

 

4

 

Inden du oploader din fil, skal du huske at gemme Excel filen som CSV-fil (semikolonsepareret)

 

Erhverv

 

5

 

Vælg din CSV-fil og klik på 'Åbent'.

Erhverv

 

6

 

Medarbejderne er nu tilføjet.

HUSK: De næste punkter er vigtige, ellers kan medarbejderne ikke købe produkter

Erhverv

7

 

Find den pågældende medarbejder og klik på medarbejderen.

Erhverv

 

8

Udfyld relevante felter* på den pågældende medarbejder samt hvilken rolle og afdeling** medarbejderen skal have.

Sæt flueben i de produkter, det er tilladt at bestille.

Klik på ’Tilføj oplysninger’, når de relevante felter er udfyldt.

*Hvis medarbejderen kun skal købe togbilletter: udfyld e-mail, fornavn og efternavn.

*Hvis medarbejderen skal bestille Erhvervskort (bruttolønsordning i DOT) og/eller Virksomhedskort: udfyld alle informationerne. Bemærk: Erhvervskort og Virksomhedskort kan ikke bestilles medmindre alle informationer er udfyldt.

**Afdelingsadministrator kan kun tilføje medarbejdere (Almindelig brugere) til egen afdeling.

 

Erhverv

 

9

Informationer om den pågældende medarbejder er nu gemt. Medarbejderen vil modtage en bekræftelsesmail.