Bestil Handicapservice, plads og billet

Bestil assistance i god tid og ikke senere end 12 timer før din afrejse

Når du har udfyldt formularen nedenfor, får du en mail, der bekræfter, at vi har modtaget din bestilling. 
Når vi har behandlet sagen, vil du modtage en mail med din rejseplan.

Billetter kan hentes i automat eller billetsalg med bookingnummer fra din rejseplan.

Ønsker du billetterne tilsendt med posten, skal du vælge betalingsmåde 'Faktura', og vi skal have din bestilling senest 8 hverdage før din rejse.

Har du allerede selv bestilt billetter/pladser, skal du bestille Handicapservice her

Personoplysninger

Skal udfyldes.
Skal udfyldes.
Skal udfyldes.
Skal udfyldes.
Skal udfyldes.
Skal udfyldes.
Telefonnummer fastnet er ugyldig
Mobilnummer* skal udfyldes
Mobilnummer* er ugyldig
E-mail* skal udfyldes
E-mail* skal udfyldes korrekt

Rejseoplysninger

Find dine rejseinformationer på rejseplanen.dk, og udfyld derefter rejseoplysningerne.
Hvis der er togskift på din ønskede rejse, skal du angive det under punktet 'Via'.

    Fra* (søg og vælg en station fra listen) skal udfyldes
      Afgangstidspunkt* skal udfyldes
      Afgangstidspunkt* skal udfyldes
        Til* (Søg og vælg en station fra listen) skal udfyldes
          Ankomsttidspunkt (senest ønskede)* skal udfyldes
          Ankomsttidspunkt (senest ønskede)* skal udfyldes

                            Billetbehov

                            Skal vælges.
                            
                            Bemærkning Denne tekst må ikke være længere end 2400 karakterer lang

                            Øvrige informationer

                            Skal vælges.
                            Skal vælges.
                            Betalingsmåde* (vælg 'Faktura', hvis du ønsker billetten tilsendt) skal udfyldes