Spørg om app 'Mobilbilletter Hovedstaden' og 'Mobilperiodekort Hovedstaden'

Har du købt en billet eller et periodekort på din mobiltelefon, via DSB’s app 'Mobilbilletter Hovedstaden' eller 'Mobilperiodekort Hovedstaden, og har du spørgsmål i forbindelse med dit køb, kan du skrive til os på nedenstående formular. 

'Mobilbilletter Hovedstaden'
Du kan hente ny version af Mobilbilletter Hovedstaden til iPhone i App Store. Denne version løser problemer med betaling med gemte betalingskort i app.

'Mobilperiodekort Hovedstaden'
Du kan hente en ny version af Mobilperiodekort Hovedstaden til iPhone i App Store. Denne version løser problemer med visning og overførsel af periodekort.

Hvis du oplever problemer med App'en 'Mobilperiodekort Hovedstaden', kan du prøve følgende:

   1. Slet Mobilperiodekort app
   2. Sluk telefonen (eller luk alle åbne apps)
   3. Tænd for telefonen
   4. Gendownload Mobilperiodekort app fra AppStore
   5. Registrer med samme telefonnummer
 
Herefter er vores erfaring, at mobilperiodekortet virker. Årsagen til at dette er, at der ved sluk og genstart af telefonen bliver frigivet hukommelse.

  
Fornavn*
Efternavn*
Mobilnummer*
Mail-adresse*
Gentag mail-adresse*
Skriv din besked*
Må vi evt. bringe din henvendelse i DSB's blad Ud & Se?
 

(maks. 8 Mb)