Kontakt DSB Kundeservice

Det er vigtigt for os, at vores kunder er tilfredse med at rejse med DSB. Vi prioriterer din henvendelse højt og bruger din mening aktivt i opfølgningen af kvaliteten i togene og på stationerne.

  • På vores hjemmeside dsb.dk kan du læse alt om de aktuelle trafikændringer. Siden bliver løbende opdateret: Ændringer i trafikken.

Her finder du de emner, de fleste kunder henvender sig om. Vælg det emne, der passer bedst til din henvendelse.

Planlæg din rejse

Har du spørgsmål om priser, rejsetider eller køb af billetter, så ring gerne til os på 70 13 14 15
Du kan også med fordel søge produkter og tilbud her:  

DSB Rejsetidsgaranti

Er du blevet forsinket på din rejse, kan du være berettiget til kompensation.

DSB Plus - DSB's fordelsprogram

Har du spørgsmål til DSB’s fordelsprogram (tidligere S-more og +more), kan du kontakte os her.

DSB indbetalingskort/kontrolafgift

Har du spørgsmål om et indbetalingskort eller en kontrolafgift, som du har modtaget på din rejse.

Unge og studerende

Har du spørgsmål til DSB WildCard
eller Ungdomskort.

DSB S-tog

Har du spørgsmål til S-tog, Abonnementsservice eller billetkøb. Har du kommentarer til din rejse med S-tog.

Billetter og kort

Har du spørgsmål til det du har købt hos DSB, enten via selvbetjening, på stationen eller pr. telefon.

Internationale rejser

Er du blevet forsinket, eller har du oplevet noget på din udlandsrejse, som du vil dele med os.

Din oplevelse med DSB

Har du oplevet noget på din rejse med DSB, som du gerne vil dele med os.